Pierwszy wpis - pierwsza recenzja

Udostępnij ten post

Dobry wieczór.

Przede mną pierwsza recenzja a co za tym idzie rozpoczyna się moja przygoda na blogu. Będę pisała o kosmetykach opisując ich skład, wygląd a także moje postrzeżenia. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tu zagościcie a ja będę się rozwijała dzięki Wam i mam nadzieję współpracy z firmami.


KAWOWY ŻEL POD PRYSZNIC PERFECTA
peelingujący z drobinkami orzechów i migdałów. Wyszczuplający. Drobnoziarnisty.







Z produktami firmy Perfecta miałam już do czynienia, mowa między innymi o maśle do ciała, które zapewne zrecenzuję. Za ten peeling nie płaciłam ponieważ był on dołączony do miesięcznika JOY. Cena żelu waha się w okolicach 10zł.



OD PRODUCENTA


Żel pod prysznic peelingujący z kofeiną, która pobudza mikro cyrkulację i pomaga w spalaniu tłuszczu. Polecany do codziennej pielęgnacji i mycia ciała dla osób, które pragną mieć gładkie i jędrne ciało oraz lubią zmysłowe zapachy




JAK DZIAŁA?


~ Idealnie usuwa obumarłe komórki naskórka.
~ Wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę.
~ Poprawia ukrwienie skóry.
~ Wspomaga walkę ze "skórką pomarańczową".
~ Zwiększa skuteczność preparatów antycellulitowych oraz modelująco-wyszczuplających.




SKŁAD:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Polyurethane, Cocamidopropyl, Betaine, Prunus, Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Coco-Glucoside, Gryceryl Oleate, Acrylates/C10-C30 Akryl Acrylate Crosspolymer, Propylene Grycol, PEG-8, Centella Asiatica Leaf Extract, Caffeine, Disodium Runityl Disulfate, Algae Extract, Carnitine, Salicilic Acid, Panthenol, Sorbitol, Triethanolamine, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, SAllantoin, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, D-Limonene, Linalool, Parfum, CI 15985.





ZAPACH I KONSYSTENCJA

Zapach ciekawy i egzotyczny jednak dla mnie połączenie orzechów i migdałów to nie niezbyt intrygujące rozwiązanie. Wiele pozostawia do życzenia również pozostawiany zapach na skórze, nie utrzymuje się on zbyt długo. Żel ma ciekawą i komfortową konsystencję dzięki czemu w łatwy sposób aplikujemy go na ciało.






OPAKOWANIE

Żel po prysznic znajduję się w tubce i jest zamykany na klik. Opakowanie jest jak najbardziej na plus ponieważ dzięki temu, że stoi do góry nogami a więc na pewno jego zawartość będzie wykorzystana do końca. Żel przyciąga uwagę również samą grafiką na buteleczce.






DOSTĘPNOŚĆ

Tutaj napotkamy pewne problemy ponieważ zauważyłam, że jego dostępność jest niska jednak w internecie na pewno dostępny jest ten produkt.






PODSUMOWANIE

Żel dokładnie myje skórę i po umyciu skóra jest jedwabiście gładka tak jak zapewniał producent. Myślę, że ten produkt zadowolił by niejedną wymagającą klientkę. Polecam ! : ) 





A może miał któraś z Was ten żel, co myślicie? 


8 komentarzy :

  1. Nie miałam ale wolę bardziej słodkie zapachy pod prysznic. Chodź zaciekawiłaś mnie tym produktem bo zapowiada się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że słodkie zapachy pod prysznic to również też coś dla mnie i dziękuję za komentarz. Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wszystko co kawowe! Niestety nie widziałam nigdzie wcześniej tego żelu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jesszcze dostaniesz gazetę JOY z tym żelem :)

      Usuń
  3. czyli jak użyję to od razu schudnę 10 kg ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę jednak słodkie zapachy i jakoś ciężko mam zaufać takim żelom ;)

    OdpowiedzUsuń